Sportujeme

Slevy 50% - BIGfotbal.cz (více)
20.04.2009 13:25:16 | stálý odkaz

Dovolena 2009




  http://www.invia.cz/italie/" title="INVIA.CZ - největší on-line prodejce zájezdů">Itálie



17.04.2009 11:14:11 | stálý odkaz



Žampionové tousty

Suroviny:


200 g sterilovaných žampionů, 40 g cibule, 20 g másla, lžíce bílého vína, 3 kávové lžičky solamylu,


1,25 dl smetany, 4 plátky toustového chleba, pažitka, petrželka, sůl a pepř.


 

(více)
15.04.2009 13:16:16 | stálý odkaz

Bio biftek

Bio hovězí biftek BIO BIFTEK

 


 


. 1 kg hovězího bio



  • brambory (cca 8 velkých)
  • 10 - 15 cherry rajčátek


  • kapka oleje
  • trocha vody na podliti
  • sůl
  • trocha červené papriky

  •  


    Příprava


    Do menšího zapékacího pekáčku kápneme olej, který rozetřeme po dně a po stranách.


    Nakrájíme brambory na plátky o tloušťce přibližně 1 centimetr a vyskladáme jimi první vrstvu. Osolíme a posypeme trošku červenou paprikou, na brambory položíme připravené placičky z masa a tam kde nejsou vyplníme místa opět bramborami. osolíme a posypeme trochou červené papriky. Na maso kapneme trošku oleje a po stranách do pekáčku vlijeme trochu vody.


    Přiklopíme a dáme péct do trouby. Pečeme přibližně půl hodiny, zkusíme brambory a pokud jsou již měkké, zkontrolujeme, že je při dně jeste cca půl centimetru, lépe centimetr vody. V tuto chvíli přisypeme navrch na půlky nakrájené cherry rajčátka a černé olivy bez pecek a necháme ještě chvíli opéct, aby rajčátka změkla a zmenšilo se množství vody na dně.


     


    08.04.2009 14:22:40 | stálý odkaz

    Dovolená v luxusu

    Luxusní ostrovy k pronajmutí


    Kajmanské ostrovy

    Staňte se „pánem“ vlastního ostrova a prožijte dny, na které nezapomenete do konce vašeho života. Nic nemusíte přehánět, prostě si pronajměte ostrov na několik málo dní a užívejte si!


    celý článek »
















    Jak prožít dovolenou vašich snů


    Snili jste někdy o


    tom, že se ocitnete sami se svým milovaným partnerem na tropickém ostrově? Pokud ano a odhodláte se tento sen uskutečnit, luxusní ostrovy k pronajmutí na libovolně dlouhou dobu, jsou po celém světě k dispozici právě pro vás.


    Ovšem vzít sebou celou vaší rodinu i s nejlepšími kamarády, není také žádný problém. Užívat si můžete v naprostém soukromí a bez všudypřítomných turistů. Vše bude k dispozici jen pro vás. Vaší jedinou činností bude relaxace a


    užívání si vlastních písčitých pláží
    a horkého slunce.


    Druhy pronájmů ostrovů


    Dnes je již velká rozmanitost nabídky


    pronájmů jednotlivých ostrovů. Najdou se malé ostrůvky pro zamilovaný pár, za který nemusíte zaplatit více než 20
    000 Kč za týden. Cena je dána počtem lidí, kteří budou ostrov obývat. S rostoucím požadavkem na prostor a množství ubytovacích míst, poroste samozřejmě i cena. Druhým typem ostrovů jsou dokonale vybavené destinace se služebnictvem a veškerým komfortem. Ty vás ovšem přijdou na ceny okolo 60 000 až 700 000 Kč za jednu strávenou noc.


    Svět - nabízené ostrovy pro vás:


    Necker Island


    Tento ostrov pronajímá britský podnikatel Richard Branson. Jedná se o ostrov s veškerým možným přepychem. Cena je stanovena na 300 000 dolarů za týden.


    Indigo


    Leží v bahamském souostroví Exumas. Ostrov obklopují jen další neobydlené ostrůvky. Soukromí je zde prioritou. Za soukromí a veškeré bohaté vybavení tohoto ostrova se ovšem platí. Jedna noc vás vyjde na 500 000 až 800 000 Kč. K dispozici je vlastní plachetnice a dvacetičlenný tým lidí.


    Taprobane


    Tento malý ostrůvek vás neohromí přepychem a luxusem, jeho výhodou je však cena okolo 17 000 Kč za noc. Blízkost pevniny, dům s pěti ložnicemi a krásna záhrada. Jednoduše hodně muziky za přijatelné peníze.


    Další ostrovy: Maledivy, Quilálea, …

    Fotogalerie

    08.04.2009 14:19:06 | stálý odkaz

    Dieta - dělená strava

    Stačí, když si rozdělíte potraviny do skupin, jež mezi sebou nebudete kombinovat, a kila poletí dolů jako o závod. O téhle jednoduše vypadající metodě hubnutí už jste určitě slyšela, ale pojďme si říct, jak a jestli skutečně funguje a je-li to vůbec správný způsob hubnutí!


    Podle této teorie tělo každou potravinu tráví jinak. Na potraviny bílkovinné povahy (maso, sýry, vejce...) a ty s vysokým obsahem sacharidů (bílé pečivo, těstoviny, sladkosti...) „jde“ kyselinami. Takové povahy je bohužel většina jídel, která konzumujeme, a tak se náš organismus během trávení překyseluje. To způsobuje známé pálení žáhy, ale časem z toho máme daleko větší potíže: bolí nás žaludek, klouby, zlobí ledviny. Tělo je zkrátka v nerovnováze, překyselení „léčí“ enzymy, minerály nebo stopovými prvky, které horko těžko ukládá z těch zdravých, zásadotvorných potravin (celozrnné výrobky, ovoce, zelenina...), jež jíme velmi střídmě. Samo sebe tedy okrádá o dobré věci a oslabuje se. A kromě toho, že tenhle kolotoč neprospívá našemu zdraví, jdou nahoru také kila. Především vinou nadměrné konzumace sacharidů s vysokým glykemickým indexem (opět bílá mouka, sladkosti, těstoviny...) se zvedá hladina cukru v krvi, s ním produkce inzulinu, který ukládá do buněk glukózu, kde se posléze mění v tuk, a my máme na nadváhu zaděláno.



    KUDY VEDE CESTA VEN?

    Dělená strava si se vším ví rady. Je důležité snažit se konzumovat především jídla, jež na trávení potřebují zásadité enzymy (tj. sacharidové potraviny s nízkým glykemickým indexem a z bílkovin ty lehce stravitelné). Překyselení i ukládaní tuků řeší rozdělením potravin do kategorií bílkovinné, sacharidové a neutrální, ty nejnezdravější vylučuje a naučí vás to, co jíte, skládat do pěti jídel denně. Jak? Především tu máme jídla bílkovinná: tepelně upravená masa a ryby, mořské plody, ovoce, vejce, mléko, sýry, sójové výrobky a některá dochucovadla jako balzamikový ocet. Pak je zde kategorie sacharidových potravin: celozrnné produkty, neloupaná rýže, brambory, sušené ovoce i některé druhy čerstvého, sladidla (javorový sirup, med) a z kuchyňských nezbytností ještě bramborový škrob. Pro tyto skupiny platí – vzájemně nekombinovat! Jediné, s čím je můžete spojovat, jsou jídla ze skupiny neutrální. Tam patří: tuky, kysané mléčné výrobky, čerstvé sýry, syrové maso i ryby, ořechy, semínka, zelenina, houby, bylinky a další. A nesmíme zapomenout na věci, jimž je třeba se vyhýbat: bílá mouka, bílý cukr, polotovary, vepřové maso, arašídy, ztužený tuk, černá káva a černý čaj (jsou kyselinotvorné), limonády atd.



    POMALÝ ROZJEZD



    Protože se ví, jak těžké je zvykat si na jiný režim, nabízí rozjezdový den, v němž doporučuje hodně pít a vyjma sacharidové snídaně jíst jen očistnou polévku. Po tomto dni už uvidíte první váhový úbytek a tělo se prý zbaví řady škodlivin.


    Hned po něm následuje tzv. přípravný týden, na který dostanete od autorky mnoha knih konkrétní jídelníček. Pokud možno máte zapomenout na alkohol a krok za krokem se učíte jíst lehce stravitelné bílkoviny, sacharidy s nízkým glykemickým indexem, vlákninu, vitaminy, minerální látky, zkrátka věci, jež podporují dobrou kondici, prospívají srdečně-cévnímu systému, hlídají cholesterol, nadváhu, přek yselení a usnadňují práci žaludku.



    NETRESTEJTE SE ZA „PŘEŠLAPY“



    Za co si tato dieta zaslouží kladné body, je doporučení zvýšeného příjmu zeleniny, ovoce a celozrnných produktů. Stejně jako za fakt, že její autorka říká, že máte-li chuť třeba na čokoládu, je lepší si jí kostičku dát než plýtvat energií na to, že na čokoládu budete neustále myslet! Přece jen jsme jen lidi... Negativem je skutečnost, že si musíte zvyknout na nové chuťové kombinace, myslet na to, co jíte, a také zařadit pohyb, což bývá zádrhel u každého pokusu o zdravý životní styl. Když se vám ale podaří si systém stravování osvojit, dostanete pod kontrolu svá kila i zdraví.



    KDO ZHUBL S DĚLENOU STRAVOU ?



    Jen když se podíváme po českých krajích, najdeme mezi úspěšnými hubnoucími řadu osobností. O celých 60 kilo díky ní zhubla operní pěvkyně Eva Urbanová. Po narození druhé dcery se 30 kilo zbavila Jitka Asterová, která spolupracovala s Vítem Chaloupkou (viz níže). Ten nakonec doslova zachránil život také Václavu Neckářovi, kterému vysoká nadváha „přinesla“ infarkt a velké zdravotní komplikace. Za pomyslných pět minut dvanáct přišla záchrana, o kterou se postarala dělená strava v kombinaci se správnou pohybovou aktivitou ušitou zpěvákovi na míru.




    Fungování této teorie nebylo nikdy vědecky prokázáno. Sporný je už samotný základ diety: oddělení živin, protože většina potravin obsahuje všechny tři živiny současně. Dělená strava je nevýhodná i z hlediska teorie glykemického indexu (GI). Její konzumace vede k „rozkymácení“ glykemické houpačky (podrobnější informace o GI na www.istob.cz). Konzumujete-li potraviny s převahou sacharidů bez ostatních živin (např. suchý rohlík), mají tyto pokrmy obvykle vysoký GI a nutí organismus k „přestřelené“ reakci inzulinem a následné pocity hladu mohou vést k přejídání.


    (více)
    08.04.2009 14:10:25 | stálý odkaz





    Francouzská riviéra

    Azurové moře, slunce a šarm, který má zřejmě jen Francie. Tak by se dala popsat Francouzská riviéra. Mnozí si ji spojí s luxusní dovolenou, na které je možné potkat hvězdy světového charakteru, popíjet dobré francouzské víno a nebo si zahrát v místních kasínech.



    DOVOLENÁ NA RIVIÉŘE



    Francouzská riviéra se táhne od hranic Francie s Itálií. Francouzské pobřeží Středozemního moře patří k nákladnějším typům dovolené. I přesto je tato část Francie velmi vyhledávanou destinací.


    S popularitou Francouzské riviéry se pojí už rok 1763. Anglický spisovatel Tobias Smollett psal o jižní části Francie dopisy, které pak vyšly knižně. Brity Riviéra natolik uchvátila, že ji začali hromadně navštěvovat. Na jižním pobřeží se vyskytovali také umělci a další evropská elita. Tak Riviéra získala punc „luxusní dovolená“.


    Na Francouzské riviéře najdete jak písečné pláže tak skalní útesy s oblázkovými plážemi. Pokud jste příznivci romanticky vypadajících dlouhých písečných pláží, pak vyrazte na západ od Nice. Jestli ale dáváte přednost oblázkům a skalám, vydejte se na východ blíž k Itálii.


    Cannes, Nice nebo St. Tropez – to jsou letoviska známá po celém světě.



    NICE



    Největším městem Francouzské riviéry je Nice. Víc než čtyřistatisíc let staré letovisko vás zaujme nejen svými promenádami, které lemují místní pobřeží, ale také úzkými uličkami. V těch se můžete procházet a nasávat francouzskou atmosféru.



    CANNES



    Cannes, stejně jako Nice, je lázeňské město. Většina lidí ho má ale spojeno se světovým filmovým festivalem. Oceněným se předávají Zlaté palmy. Inspirací pro sošky ve tvaru palem možná organizátoři našli na nejznámější třídě Croisette, která se táhne podél pobřeží a je lemována právě palmami.



    SAINT TROPEZ



    Když se řekne Saint-Tropez, většina si vybaví světově známé filmy o četnících, kteří v tomto městečku měli svou stanici. Malé přístavní město je obklopeno luxusními jachtami, které budete moci obdivovat z útulných francouzských kaváren.



    MONAKO



    I když je Monako samostatný stát, je spojeno s Francouzskou riviérou. Monte Carlo je jednou z městských částí Monaka. Proslulo především kasínem, které založil kníže Karel III. už v roce 1863. Monako má jen 30 000 obyvatel. Turistika je tady ovšem mnohonásobně vyšší. Tento mini stát ročně navštíví 3 miliony lidí.



    (více)
    03.04.2009 12:33:34 | 0 komentářů | Autor: egyptanka | stálý odkaz

    Parfémy Say International

    Parfémy Say International jsou od originálů k nerozeznání, 50ml stojí pouhých 410kč pro neregistrované, registrovaní členové je mají ještě o více než 100kč levnější.


    více info : www.activewomen.webnode.cz


     


    27.02.2009 14:28:09 | 0 komentářů | stálý odkaz


    Pokroutky s tvarohem a borůvkami

    800g brambor, sůl, 2 vejce, 150g hl. mouky, 100g másla


    Tvaroh: 200g tvarohu, podle chuti cukr krystal a vanilkový cukr, citronová kůra,1 dl smetany,


    Borůvková omáčka: 200g čerstvých/zmrazených/ borůvek, 50g cukr krystal,mletá skořice,vanilkový cukr, solamyl


    Brambory uvaříme ve slupce, necháme vychladnout, oloupeme a nastrouháme. Přidáme vejce,mouku a sůl. Z těsta tvoříme placičky, které opečeme na másle ze dvou stran, zdobíme sladkým tvarohem se smetanou a přeléváme borůvkovou omáčkou z rozvařených a ochucených borůvek zahuštěných solamylem.


    27.02.2009 11:55:11 | stálý odkaz

    Lahůdka pro zdravé srdce

    Rybí maso je pro výživu zajímavé hlavně kvůli kvalitním, lehce stravitelným bílkovinám a minerálním látkám, zejména jodu. Mezi nutričně nejcennější u něj patří hlavně obsah esenciálních kyselin  n-3 a n-6,které příznivě působí na kardiovaskulární systém a tvoří rovněž důležitou součást prevence civilizačních chorob. Tyto nenasycené mastné kyseliny si však lidské tělo nedokáže samo vytvořit, proto je musí získávat z potravy, především z ryb. Ve 100g masa z candáta je 125 mg n-3 a 29 mg n-6.Candát by však neměl chzbět v redukčním jídelníčku při snižování tělesné hmotnosti. Ve 100g masa je totiž pouhých 339kilojoulů.

    (více)
    26.02.2009 12:45:48 | stálý odkaz

    Cestování s dětmi



    Jak cestovat s dětmi


    Děti při cestování nemívají obvykle přiliš velkou chuť k jídlu. Není třeba se tím znepokojovat, protože je to normální chování (něky i u dospělých). Je ale třeba dbát na dostatečný přísun pití. Batolatům a kojencům je vhodné vozit stravu sebou.







    Na cestování s dětmi je nejvhodnější zdřejmě auto. Jedná-li se o delší vzdálenosti, tak rozhodně letadlo. Do auta nesmíte zapomenout vašemu dítěti pořídit autosedačku. Děti (kojence) nikdy nedržte v náručí, při nárazu nemáta šanci dítě udržet a bude vymrštěno vpřed. Vyrážíte-li na delší vzdálenosti s malým dítětem v autosedačce, je dobré nejet sám, aby se o dítě mohl za jízdy někdo druhý starat.

    Neukládejte žádné věci za zadní sklo - při prudším brzdění mohou tyto věci velice rychle letět směrem dopředu a narazti do hlav dětí. Oblíkejte děti přiměřeně počasí a teplotě v autě, nikoliv venku. Zajistětě dětěm také dostatek tekutin. V autě nezapomínejte větrat, aby se dětěm nedělalo nevolno a je dobré občas dětem zastavit aby se mohli projít na čerstvém vzduchu.

    Při cestování letadle je třeba děti připravit na nepříjemné pocity při vzletu a přistání. Příčinou nepříjemných pocitů je přetlak ve střední uchu a přebytečný vzduch unikajícící Eustachovou trubící. Je vhodný použít bonbon, žvíkačku, nebo polykat sliny. Kojence je dobré při vzletu/přistání vzbudit a začít kojit, nebo dát pít z kojenecké lahve.

    Cestování v hromadných prostředcích (autobusy, vlaky) se s malými dětmi nedoporučuje. Je zde těžké udržet přiměřenou teplout a čistý čerstvý vzduch.




    (více)
    24.02.2009 08:00:23 | stálý odkaz


    Ještě něco o Tunisu

    Tunisko











    (více)
    23.02.2009 14:03:37 | stálý odkaz

    TXT.cz
    HLEDAT | UPOZORNIT
    Vytvořit blog | Přihlásit se